Reklamačný protokol
Reklamačný protokol
1. Poškodenie tovaru pri preprave
Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte e-mailom na našu emailovú adresu: obchod@jenkie.eu, alebo telefonujte na čísle: +421 915732190. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia.
Podmienky pre vrátenie tovaru:
Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.
Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !
V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument " REKLAMAČNÝ LIST ", ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!
2. Uplatnenie reklamácie počas záručnej doby
Na tovar platí zákonná záručná doba 2 roky. Začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim.
Pri reklamácii sa postupuje podľa Zákonom daného postupu.
Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.
Ak zistíte chybu na výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, vyplňte reklamačný formulár a počkajte na pokyny ako postupovať.
Tovar doručte prostredníctvom pošty, neposielajte na dobierku.
Opotrebenie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, v dôsledku bežného opotrebenia veci, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do výrobku.
Zo záruýky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromo a nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom.
Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia veci predávajúcim. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí /par.623 OZ/.ä
Predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
Pri neodstrániteľnej vade, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy /vrátenie peňazí/.
Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť doklad o kúpe.
Pri reklamácii sa postupuje podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
Tovar zasielajte na adresu:
KOICentrum
Maloboršanská 98,
900 50 Hrubá Borša